stallivet

Alla inlägg under mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 31 mars 2011 20:40

Hamras Joker

"Teddy"


Saknar mycket :( Världens absolut sötaste, mysigaste och busigaste shettis, saknar honom grymt mycket :( Han var så gullig när han stod där ock kikade över spiltkanten :'(

Mobilbild så det är inte jättebra kvalité men det går inte att missa hans söthet :)


Molly :( Min lilla söta dvärghampis som dog i september, henne saknar jag fortfarande grymt mycket :(

   

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 31 mars 2011 20:18

www.jossanamigo.blogg.se

   En blogg som jag läser flera gånger per dag :D Jättebra och "sköna" inlägg, och dessutom jättejättesnygg blogg, vilket är ett extra plus :)

Läs, annars!!! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 31 mars 2011 20:12

GNAGNAAAAAGNAAAHURKABURKBLUBBBLUBB!!!!


Ibland känner jag bara för att skriva av mig...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 31 mars 2011 19:37

  :D (Klicka på bilden för att komma till tävlingen) :D


Kram

/Caroline

:D

Av Caroline Hedqvist - 30 mars 2011 22:09

  Ljusrosa falska Converse "Canvas" 79:- Ica Maxi

  Mörkgröna falska Converse "Canvas" med typ smyckesstenar 79:- Ica Maxi


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 30 mars 2011 22:06

Jag är ledsen, men hur mycket jag än letar i mina mappar så kan jag inte hitta en bild på stallet XD Men jag ska ta en bild så kommer den upp snart ;)


Kram
/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 30 mars 2011 21:55

Hade West igen, dressyrpass :) Vi tränade på noggranna vägar och noggranna galoppfattningar ;) Han var superduktig, blev lite seg på slutet och hade verkligen ingen lust alls att galoppera dom sista gångerna men det funkade någorlunda ;) Vi slutade med att gå en liten promenad som bara blev så där lite lagom katastrof XD Skrikande och allmänt högljudda småtjejer + hästar = panikslagen ponny vid namn West skenandes på stallplanen XD Det var typ 3-4 hästar som skenade XDXD West sprang en ganska bra bit i full fart innan han stannade bredvid en container där jag för säkerhetsskull hoppade av XD Sen typ stod jag där och höll bara på att dö av garv en stund innan jag hoppade upp igen och våran fina lilla promenad fortsatte XDXD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 mars 2011 21:52

Oj, jag har så många drömmar! Jag vill skaffa en egen häst eller ponny och komma ut och tävla med den, bli framgångsrik inom hoppningen! Bli veterinär och flytta till Öland eller Gotland är också något som jag vill göra :) Kaninuppfödning, hamsteruppfödning, herregud alltså, någon som har några extra liv att låna ut så att jag ska hinna med allt? XD


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards