stallivet

Alla inlägg under september 2011

Av Caroline Hedqvist - 23 september 2011 22:06





Ja, jag är sjukt Jedicated. Finns inget i min värld som är Epic längre, nu är det Jepic! :D


 

:S

Av Caroline Hedqvist - 20 september 2011 20:58

Uäck för denna sjukdom som har kommit till hamre :S Flera av ridskolehästarna är sjuka, feber... Bar det inte är kvarka, får inte vara kvarka, då dör jag :S Speicin är frisk än så länge, men just nu vågar jag knappt klappa honom för jag är så rädd att jag ska råka smitta honom om han slickar på mina kläder(som han älskar att göra XD)och jag har typ tagit i andra hästar som är sjuka... Jag är ganska nojig, jag vet, men sån är väl jag... ;)

   Sjukt gammal bild på Speicin, haha ;)


 

Av Caroline Hedqvist - 18 september 2011 10:25

Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat natten i stockholm... Igår var jag nämligen i Fryshuset på en konsert med VÄRLDENS BÄSTA JEDWARD! ♥ Det var bara så bra!! Började med ett förspelsband, Le Kid. Sen kom en film med Jedward upp och hela publiken blev som tokig, så kan ni tänka er hur et var när deras manager, Liam, kom upp på scenen, haha, det var heeeeeelt crazy xD Sen började musiken till filmen gå högre och högre och sen kom dom upp på scenen, skriket var så högt att det lixom blev tyst, fattar ni hur jag menar? Skriket var alltså alldeles för högt för att människans öra skulle kunna höra det, helt sjukt!!!! Så sjöng dom typ alla sina låtar, och jag blev inte träffad av Edwards vattenpistol ju.. x( Dom har gjort en cover av Ghostbusters och det är så coolt när dom ropar på i mikrofonen "Who ya gonna call?" och hela publiken bara vrålar "GHOSTBUSTERS!!!!!" xD Och i den låten så springer dom runt och sprutar med vattenpistoler över publiken ;D Dom höll på att skrämma mig rejält mitt i också alltså, precis i slutet av en låt så typ kastar sig Edward ner på marken och bara ligger där, och John typ fortsatte dansa och sen tittade han på Edward som låg på scenen och tog av sig sin mikrofon och allt och satte sig ner på knä bredvid honom, jag trodde han hade svimmat på riktigt och sen började han typ med hjärt och lung-räddning och allt och hela publiken typ skrek i panik eller nåt :S Sen helt plötsligt så flög han bara upp och sträckte upp händerna i luften och skrek "I´m alive again!" och alla ba *PUUUUUH* Haha XD John förstod ju att han inte var "död" så det var ju såklart bara spel men det visste ju inte vi då ;D Det skulle seriöst ta mig år att berätta allt jag vill så jag ska sluta nu ;D


   BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST!!!!!!!!!!!!!


PS I Februari 2012 kommer dom till Sverige och jag ska såååååå vara där om jag så  ska avlida på kuppen, haha!



 

Av Caroline Hedqvist - 15 september 2011 23:00

 


Världens finaste, underbaraste, sötaste ponny, tack för att du finns ♥


 

Av Caroline Hedqvist - 9 september 2011 21:49

Ni vet ju det där spelet på facebook, gardens of time, som jag tjatar om hela tiden? Jag älskar verkligen det spelet och jag spelar ju det på min pappas facebook, men det suger lite fett eftersom att även min brorsa och mamma går in där och spelar och skickar saker till sig själva vilket gör att jag blir helt förvirrad när jag kommer in...


Funderar på att göra som mamma och min brorsa tjatar på at jag ska göra, skaffa ett facebook-konto som jag bara spelar på och gör en annan sak jag gillar på facebook, och det är att titta på vänners foton, haha, normalt va? Jag vill titta om dom har några skumma bilder, såååå normalt, jag vet... Och för att kolla på dom flesta foton så måste man ju vara vän med dom och jag kan ju inte precis skicka en vänförfrågan från min pappa till mina kompisar.... ;)


Nej, jag gör det inte precis frivilligt men mamma och Kim tjatar en massa på att jag ska skaffa ett facebook-konto som bara kan ligga där om jag inte ens vill spela med det, bara så att dom kan lägga till som granne på gardens of time... Så jag gör väl det då, dom har även medhåll från Cissi xD Men herregud vad jag inte vill skaffa ett konto ändå, kan inte bestämma mig... Dock vet jag exakt vad mn profilbild ska vara, en vit bagrund med en svart text där det står:


Hej, jag är en mupp som faktiskt har ett liv och inte sitter på facebokk hela dagarna, utan detta konto är bara till för att jag ska kunna spela spel som bara finns på facebook. 


Bra va?


 

Av Caroline Hedqvist - 8 september 2011 20:22

Sätter mig och renoverar på blogg.se nu, önska mig lycka till!!!!


 

Av Caroline Hedqvist - 5 september 2011 09:45

Läraren: Gå nu ut och ta in en ormbunke så ska vi prata lite om dom!

*hämtar ormbunke*

Läraren: Nu kan ni sätta alla ormbunkar i den här krukan.

Cecilia: Men...när vi slänger alla ormbunkar sen så kommer vi ju slänga den här blomman också? (han tog en kruka det redan var en blomma i)

Läraren: Men det gör ju inget, den är ju så torr och tråkig ändå.

Cecilia: Ja, det är väl inte så konstigt, det är ju en PLASTBLOMMA!!


Vi: *ASG*


   Haha XD


 

Av Caroline Hedqvist - 2 september 2011 21:43

I nåra år ha rjag haft en mediaspelare som jag fick för att jag sålde pandagrejer.  Glömde bort dne ett tag och sen visste jag inte var laddaren var, har dock letat länge efter den. Idag kom jag och tänka på den igen och började leta efter laddaren. Hittade en usb-kabel och tänkte att jag kopplar in den till datorn och ser vad som händer, och vad tror ni händer? Jo, den börjar ju laddas såklart! Jag som alltid letat efter en vanlig som man ansluter till ett eluttag! Idiot...


   

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Skapa flashcards