stallivet

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Idiotförklarad

Av Caroline Hedqvist - 2 september 2011 21:43

I nåra år ha rjag haft en mediaspelare som jag fick för att jag sålde pandagrejer.  Glömde bort dne ett tag och sen visste jag inte var laddaren var, har dock letat länge efter den. Idag kom jag och tänka på den igen och började leta efter laddaren. Hittade en usb-kabel och tänkte att jag kopplar in den till datorn och ser vad som händer, och vad tror ni händer? Jo, den börjar ju laddas såklart! Jag som alltid letat efter en vanlig som man ansluter till ett eluttag! Idiot...


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Hedqvist - 17 december 2011 23:43


Jag vet att det har tagit ett bra tag men nu har jag äntligen startat upp min nya blogg! Hoppas att ni följer med mig dit! :D   KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN! :D         ...

Av Caroline Hedqvist - 6 oktober 2011 15:20


Kom just på e kul sak(haha, jag bloggar som ni märker bara när jag kommer på nåt kul och k'nner för att skriva! ;D)att jag är visst ganska duktig på att föreslå sköthästar till folk! När Ida var skötare på Auto så funkade det ju itne så bra så hon sk...

Av Caroline Hedqvist - 23 september 2011 22:06

        Ja, jag är sjukt Jedicated. Finns inget i min värld som är Epic längre, nu är det Jepic! :D     ...

:S

Av Caroline Hedqvist - 20 september 2011 20:58


Uäck för denna sjukdom som har kommit till hamre :S Flera av ridskolehästarna är sjuka, feber... Bar det inte är kvarka, får inte vara kvarka, då dör jag :S Speicin är frisk än så länge, men just nu vågar jag knappt klappa honom för jag är så rädd at...

Av Caroline Hedqvist - 18 september 2011 10:25


Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat natten i stockholm... Igår var jag nämligen i Fryshuset på en konsert med VÄRLDENS BÄSTA JEDWARD! ♥ Det var bara så bra!! Började med ett förspelsband, Le Kid. Sen kom en film med Jedward upp och h...

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Skapa flashcards