stallivet

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Caroline Hedqvist - 11 maj 2011 23:37

Vet absolut inte vad jag ska blogga om, drygt XD Därav den dåliga uppdateringen... Blir inge bra imorgon heller gissar jag på om det inte regnar, annars så ska vi åka till vallby friluftsmuseum med min fotogrupp och fotografera lite :P Ni får ju gärna tipsa mig på någonting ni vill läsa om igen förresten XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 maj 2011 23:28

Finns inte så mycket att säga, vi hade markarbete och jag hade Polly. Tyckte inte det gick så jättebra, hon gick bara och tittade på massa saker utanför paddocken och var helt koncentrerad, jag red mot bommarna men hon typ snubblade på dom och ba "Oj låg det bommar där?!", haha, hon var i sin egna lilla värld lixom :P Jag försöte väcka henne så gott det gick men funka inte alls, så galopperade vi och visserligen vaknade hon men blev ännu mer okoncentrerad och då skulle hon bara springa, full fart framåt. Hon blev aslång och det var sjukt jobbigt... Efter varje galopp så fick jag verkligen ta tag i henne för att hon skulle lyssna. Det gick väl helt okej men inte toppenbra. Hoppas att hoppningen nästa gång blir bättre :)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards