stallivet

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Caroline Hedqvist - 31 maj 2011 21:26

Hej, Sara här!(Carros vän)Jahopp, just nu sitter jag och chattar med Carro Barro. Idag var vi till fågelbacken, segt -.- säger jag bara. Det är bara några veckor kvar till skolavslutningen, Yeeyy! Okej, har inget att skriva om så tänkte ge er tips på bloggar som jag verkligen tycker om och är min smak(haha)

http://kenzas.se, http://angelicablick.se, http://anaginas.com, http://chloeshuterman.chic.se                                                                                                                    

Okej, här är dagens topp tre låtar:

1.

HAHA! 

2.

3.


Bye

/Sara





Av Caroline Hedqvist - 31 maj 2011 21:03

Önskar att få byta eller sälja min mörkblåa racesafeväst i stolek Barn XLarge XLong. Vill byta den mot en likadan i storlek Barn Large. Om någon vill köpa den så skicka en kommentar med din mejladress så kan vi diskutera pris! Den är i väldigt fint skick, inga skador och vad jag vet aldrig fått någon stöt eller blivit avramlad i.

 

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 31 maj 2011 20:37

Kom på att jag glömt berätta om söndagens ridpass... 

Hade Polly och det gick väldigt bra :D Hon gick sjukt fint i uppvärmningen, elda till rejält under galoppen(det gick verkligen sjukt fort!)på långsidorna dock men volt efter volt så gick det bra sen. Vi avslutade med att lägga upp stigbyglarna framför sadeln och trava på volten och ställa hästar och sedan flytta dom inåt och utåt med hjälp av skänkeln. Inåt var ganska svårt men hon är så sjukt oliksidig också så det är ganska krångligt. Uåt däremot funkade väldigt bra! Sen galopperade vi lite och jag var sååååå nära på att "flyga" av några gånger där...! Hennes sadel är verkligen jättesvår, man hamnar i sjukt mycket bakvikt, skänklarna hamnar nästan uppe på rumpan och ja, ni kan ju förstå att det är svårt att sitta kvar! Aja, men jag satt kvar iaf och fick sen lov att ta ner stigbyglarna för det gick bara inte att sitta i hennes sadel utan stigbyglar i galopp och allt... Då gick det väldigt bra och jag fick mer kontakt med henne, hon kändes väldigt fin då! Tyckte dte var en helt okej lektion!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 31 maj 2011 20:31

Jag märker att jag helt enkelt inte klara mig utan bloggen ;D Visst blir det inte lika bra uppdatering eftersom att jag inte har något att skriva om men ett inlägg om dagen blir det visst ;D Här kommer en bloggläsares önskan, nämligen en videoblogg eller kanske en VLOGG! :D


   Haha vilken fin stillbild! :D:D Mobba mig inte snälla... Tänkte förresten göra en videblogg när Speicin får sig ett helkroppsbad, vad säger ni om det? Men då vill jag ha... vad ska vi säga? Fem...kommentarer kanske? ;) Eller nåt sånt :P


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards