stallivet

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Caroline Hedqvist - 10 juni 2011 23:20

Jag och Cissi cyklade till stallet idag, i motvind och typ 30 grader, sjukt jobbigt var dte men vi såg fram emot att få vara i stallet och mysa med ponen/hästen men så blev det ju inte -.- Som vanligt så var sadelkammaren i nya stallet LÅST! Gaaah, kom inte åt min ryktlåda och ponen var dammig som bara den och hamres borstar = ovärt borstande -.- Nej, ingenting blev det med pon idag, vi gick till andra och borstade Petiten lite bara för att ha något att göra och få stallbesöket lite längre så att dte inte kändes så avärt att cykla dit men det funkade inte så bra :/ Enda höjdpunkten var att vi fick skjuts hem sen...!

   Tur att jag har dig i alla fall, du får allting att känna lite bättre. ♥ :')


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 juni 2011 11:00

Hahah, trots att jag såg ut som nån dum kossa på mina bilder så bjuder jag på do två bilder på mig som vi sparade från gårdagens "photoshoot". Vi fick nämligen åka till ett ställe där dom sminkar en och så får man fixa håret, sen så får man komma in i ett rum md olika apeter och skynken på väggarna och i olika färger. En soffa fanns också och typ en vit vägg med ett stort hål som gick rak igenom, som var så brett att man kunde ligga och sitta i det ;) Och så en trappa med fyra trappsteg som man kunde flytta runt så att man kunde sitta på den och ja ;) Här får ni väl se då XD


OBS: Det var fotografen som sa åt oss exakt hur vi skulle sitta och ha händerna och så ;)


     Sorry för att bilden är vriden år fel håll en det orkar jag inte fixa nu så det får bli en annan gång :P

Haha, jag blev inte så bra på bild(tog fyrtio bilder på mig och dom här två var en av dom sex som blev bra!)men det var sjukt kul ändå tyckte jag så det gör inget ;D 


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards