stallivet

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Caroline Hedqvist - 11 juni 2011 19:52

Nu ska jag utmana mig själv att jag i några dagar framöver nu ska ha minst en bild i VARJE inlägg! Den ska helst ha något att göra med det som jag skrivit i inlägget! Ja, vi får se om jag lyckas ;) Om jag har missat något inlägg så får ni gärna hojta till!


PS. Letade jättelänge efter en bild till det här inlägget men fanns inget passande, så vi säge rtat jag börjar från och med nästa inlägg ;)


Kram

/Caroline


Av Caroline Hedqvist - 11 juni 2011 18:30

Jag blir galen! Hade tänkt mig en liten "kaninkväll" ikväll med många kanininlägg eftersom att jag har varit ganska dålig på det. Har varit ute och tagit en massa bilder på Ella, filmat henne och så. Men nu är min kamera såklart stendöd, fyra fulladdade batterier tog slut på ca 20 minuter, nu märker ni hur dålig min kamera är! Får alltså inte in bilderna i datorn på ett ganska bra tag och en massa kanininlägg utan bilder är ju trååååkigt! :( 


Pappa sa iaf att han också är grymt irriterad på min kamera nu, han har köpt svindyra batterier till den för att den drog så mycket batteri och dte hjälpte ju bra... Hahah, ännu ett skäl att kanske*host*köpa en systemkamera*host*?


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 juni 2011 15:06

........

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards