stallivet

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Caroline Hedqvist - 15 juni 2011 22:39

Skulla få ha Speicin men självklart var det en jäkla Pay and jump som han skulle gå som förstörde allt -.-Aja, fick Mona istället och det gick superbramarkarbete med bommar och upphöjda cavalettibommar. Gick superbra, hon kändes superfin men var väldigt taggad, men denna gång kände jag att jag kunde göra något bra av att hon var pigg! :D Aja, tyckte att hon var jätteduktig idag :P Jag hinner innte berätta något mer nu eller lägga in en bild en det kan jag fixa imorgon när ag har sommarlov :D:D:


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 15 juni 2011 21:00

Okejrå, lite har jag väl att skriva om då ;) Sitter just nu och häller i mig min nya drog som jag typ har levt på de senaste dagarna...

   Hahah, normal man är, vet ... ;)


Idag var vi på framnäs med klassen, sjukt drygt var det för det var ju inte precis bra väder :( Badade inte utan jag och Ida låg typ bara och halvsov på alla handukar och filtar vi vårat "läger" XD Vet inte vad jag mer ska skriva XD Har ju inget liv säger jag ju :P


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards