stallivet

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Caroline Hedqvist - 20 juni 2011 23:37

http://ponnysanning.blogspot.com     

  En skvallerblogg inom hästvärlden! H*n skriver bara skvaller så att det blir roligt och underhållande, inte taskigt som hos vissa andra...






                                            

Kram

/Caroline









Av Caroline Hedqvist - 20 juni 2011 23:20

Kom just på att jag glömde att filma eller fota Ella idag när hon hoppade en Mini rak bana :( Vi tränar för fullt nu, jag ska försöka komma ut och tävla lite smått någon gång i Juli! Hon hoppar så pass fint och lugnt nu så jag tror att en lite tävling kunde vara kul för oss båda så att vi får känna på tävlingsatmosfären lite grann! Så nu är det bar att sätta upp et schema, träna på och sen hitta en lämplig tävling!


   Jag och ninen arbetar oss framåt! Kärlek till bilden förresten, tyckte att den var värd att läggas upp igen!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 juni 2011 23:18

En bild säger mer än tusen ord!


 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 juni 2011 23:16

  http://nicholaihollesen.blogg.se      

http://nicholaihollesen.blogg.se/2011/june/gastbloggning.html#comment                                         

Jag är med och tävlar om ett gästbloggsinlägg på min blogg :D


Håller tummarna även fast jag aldrig vinner något!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 juni 2011 22:45

Idag cyklade jag, Cissi och Ida ut till Hälla för en liten "tackfördenhärterminen" present till A-L och så skulle vi ha lite kaningrejer på Djurmagazinet. Det enda jag köpte till Ella var denna:


Fast i gult ;) Glömde att ta bild på den innan jag gav den till Ella, imorgon ska jag försöka komma ihåg att filma när hon får sin kvällsmat i den! Hon såg så gullig ut, hon verkade totalt lycklig när hon puttade runt bollen och hon struntade helt i maten som kom ut, min fina lilla toknin <3 ^^  


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 juni 2011 22:30

Yepp, det har varit noll bloggning här men 

bloggplatsen var segoplatsen.se igår, skrev ett inlägg men så såg jag att jag var utloggad så kopierade hela inlägget och klickade sedan för att logga in på nytt, när jag gjort det så klistrade jag in det i ett nytt och inlägg men då kom inte den himla dumma spara inlägg knappen upp eller nåt bara för att det tso och tuggade och laddade. Segoplatsen.se, helt klart ;) Men nu funkar det som det ska och jag ska uppdatera lite om läget och sådär ;)


Ungefär så här kände sig nog min stackars dator när den skulle försöka ladda upp sega bloggplatsen igår kväll.



Kram

/Caroline  

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards