stallivet

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Caroline Hedqvist - 13 juli 2011 23:58

Älskade ponnyn busar i hagen!


Film: Caroline  


Fy farao vad jag saknar ponnyn alltså, helt sjukt. Jag kan ändå åka och hälsa på honom när jag vill...


Edit: jag hade faktiskt skrivit en sån här text också: "Jag trodde inte att han kunde vara elak och busa, trodde inte han visste hur man gjorde, se så fel man kan ha! XD" Jag lovar, jag skrev en sån text, jag är oskyldig :D Haha, dom flesta fattar nog inte det här desperata meddelandet...


 

Av Caroline Hedqvist - 13 juli 2011 14:05

Gaaaah, jag blir galen! Jag får tydligen inte köpa en atlas 10 open transportbur bara för att jag redan har en transportbur. Mamma tycker att "Varför ska du alltid ha två av saker och ting?" Hon pratade inte bara om transportburen utan hon tänkte mer på mina ridbyxor som fick ett ca 3 cm långt hål, dom skulle jag tydligen ha fortsatt använt. Eller så skulle jag iaf ha köpt ett par billigare ridbyxor än Whitaker, trots att vi var på Hööks, Glada Hästen, vi var till och med på Nisses, ÖB och en massa fler affärer och vi hittade inget som jag tyckte var skönt. Men hon trodde tydligen att jag redan bestämt mig för att jag skulle ha Whitakerbyxorna och att jag säkert hittade massa ridbyxor som jag tyckte var både snygga och sköna men jag sa bara att jag inte gillade dom för att hon skulle köpa Whitakerbyxorna åt mig? Vaa? Jag får ju dåligt samvete bara jag tänker på det, något sådant skulle jag ALDRIG kunna göra! Eller så tänkte hon på ridhjälmarna jag har haft. Den blev för stor(?) och gled bara runt på huvudet. Jag valde att köpa en ny, för mina egna pengar, precis som den innan som jag också köpte för mina egna pengar. Eller mina skor som blev för små som jag också skulle fortsätta använda. Hmmm?? Jag vet inte, men som det ser ut nu så får jag fortsätta att dela hela transprtburen på hälften om hon inte vill gå ut. 


 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards