stallivet

Alla inlägg den 30 juli 2011

X)

Av Caroline Hedqvist - 30 juli 2011 23:20

Skulle ju blogga i bilen, men vad märker vi när vi väl åkt? Tankningen på en dag till stickan hade tagit slut och vi kände oss inte så sugna på att stanna bara för att försöka tanka stickan ;) Men här är jag nu och känner mig lite stressad, ska lägga upp alla tidsinställda nu, tänkte göra det i bilen så att jag skulle ha något att göra men icke... Aja, det får gå, jag hinner nog! ;D 


Bjuder på en gammal arkivbild.

  ...på...MIG! ^^

 

Av Caroline Hedqvist - 30 juli 2011 09:24

nu är jag superduperstressad så det här blir ett kort inlägg och lite slvarvigt men jaja ;) Täntke bara skriva nu att vi ska alldeles strax åka och jag önskar att vi var där nuuuuuu! Men först ska vi ju göra som vi alltid gör när vi åker till öland, stanna i katrinerholm och fika och ja, myyyyyyys :D Vi ses i bilen!!!


 

Av Caroline Hedqvist - 30 juli 2011 00:34

Orkar inte göra en outfit av det nu, får se om det kommer en annan dag ;) (OBS Detta är planering inför hösten!)


*Marinblåa ridstrumpor från Equi theme

*Brun mössa från nånting XD

*Brun väst, vill ha dne från Hööks men tycker den är lite dyr

*Marinblå tjocktröja, var som helst som jag hittar en jag tycker om...


Sen skulle jag vilj aha denna t-shirt att han till den här outfiten på sommaren, galet snygg är den! :D


Det är såååå mycket saker som jag vill ha nu, inte bra inte bra!


 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards