stallivet

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Caroline Hedqvist - 12 juli 2011 22:13

Hahah, kolla vad koncentrerad han ser ut, sötisen!


 

 

Av Caroline Hedqvist - 12 juli 2011 21:13

  Älskar det här tränset, vill verkligen ha!!!


479 kr, Hööks


 

Av Caroline Hedqvist - 12 juli 2011 20:21

Ingen inne på MSN ;(

0 olästa inlägg på bloglovin´:(


I dessa fall är det spotify som räddar mig <3

Bildkälla   


Sen har man ju TV:n med Allsång på skansen också, med våran kära skånska Måns, haha :D

Hörde att Veronica Maggio skulle vara med där, då måste jag ju bara titta :D

Kärlek till låten(eller ja, till alla låtar), fast hatar namnet på hennes nya album, haha, tycker bara att det låter så grymt fult xD 


PS Det var just en liten fläckig fallabellaponny som leddes in på scenen på Allsång på Skansen, ofta lixom? XD Och nu kom häxan surtant också, haha! 


 

Av Caroline Hedqvist - 12 juli 2011 16:50

Sitter och funderar på om jag ska anmäla Ella till två tävlingar här om ett tag, den första är 30/7 och då är det Krok Mini och den andra 6/8 och då är det Rak mini. Om det går bra dom gångerna(om jag anmäler oss)så blir det kanske Rak Lätt NY gången efter det(väntar isåfall tills det är Rak, vill inte börja med att starta henne i Krok Lätt NY eftersom att hon inte tycker om Krok), bara för att testa och se hur det går, funkar det inte så tar jag bara ner henne till Mini igen. Är iaf helt säker på att det blir tävling 6/8 men Kroken den 30/7 är jag inte riktigt säker på. Men det är så pass långt kvar så vi hinner ju träna, och då ska ju min sele ha hunnit komma också för länge sen! Hon tycker ju mycket mer om bogselar och blir jättemycket lugnare och lättare att styra i en sån, då kanske en dubbelnolla i Kroken inte ligger så långt borta, haha ;) Eller inte... XD


Edit: GRRRRRRR!!!!!! Kollade just i almanackan, vi åker till Öland den 30/7 och kommer tillbaka 6/8, wtf alltså :(:( Hinner inte vara med på någon av tävlingarna, och efter att ha kollat på tävlingarna så är nästa tävlingen vi kan vara med på den 28/8 och då är det KROK Mini. Det är bara inte sant alltså, vill verkligen inte vänta så länge... Det är Rak Lätt NY på jättemånga tävlingar och funderar seriöst nu på att testa en Lätt NY... Jag vet att hon har kapaciteten till det och många startar ju med sina kaniner i Rak Lätt NY första tävlingen så varför inte... Aja, vi får se hur det blir med den saken...   


 

:D

Av Caroline Hedqvist - 12 juli 2011 12:11

Jag beställde ju en sele från rabb-it för ett tag sen, och hon har ju semesterstängt så jag har inte fått svar på mitt mail än. Därför avbeställde jag därifrån och beställde istället från Trocaderos och jag blev verkligen positivt överraskad! Jag skickade min beställning igår kl 23 (22.45 för att vara exakt)och fick svar därifrån redan idag kl halv 4 på morgonen(3.27 för att vara exakt även på den punkten), nu har vi betalat och selen ska komma inom 2 veckor! Se så bra det kan bli! :D Tyvärr så finns ingen bild på den sele jag ska ha men det är den ÄPPELGRÖNA bogselen jag beställt, kommer att bli jättecoolt på henne! Gå in och kolla på bröstselar så finns det en äppelgrön sele, så får man ett litet hum om hur Ellas sele kommer ha för färg ;)


Nu måste jag städa hela huset, usch och fy... Men men, jag gör det för pengarna!(hör ni, jag ska få pengar för att jag städar huset, helt sjukt!)

 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards