stallivet

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Caroline Hedqvist - 15 juli 2011 17:04

Fyller ju år snart, och jag skulle inte tacka nej till dessa i blått!

http://www.tattini.se/?cat_id=34


Passar mig, jag gillar att sticka ut om man gör det på ett snyggt sätt(nu är det kanske inte så många som tycker att det där är snyggt men ändå! ;)


 

Av Caroline Hedqvist - 15 juli 2011 00:34

Idag(läs igår) åkte jag ut till Ida, tog med mig Ella. Vi tränade Rak Lätt, eftersom att... ehh, ja Idas kaniner tävlar ju lätt och Ella ska få träna det för vi ska ju tävla det nästa vecka. Inte anmälda än men snart! Vi började med att träna rak och där hoppade hon superbra! Sen hoppade vi krok och då hoppade jag mini istället, för hon har ju aldrig hoppat krok i hela sitt liv! Men även det gick bra och jag är stolt över ninen! Nu taggar vi inför kvällstävlingen!


(Sorry om det blev lite odetaljerat men måste gå och lägga mig nu!Det här inlägget har stått uppe i fler timmar XD)


   

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards