stallivet

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Caroline Hedqvist - 1 augusti 2011 22:53

Jag och mina kompisar som är med i klubben "Kaninkompisarnasklubb" har nu startat en blogg! Det är det vi suttit och tisslat och tasslat med, det är det som har gjort att min update inte varit på topp  för jag och Ida har suttit uppe väldigt sent och fixat med den, vi har haft så mycket problem med den för designen ville inte bli som vi ville, några smågrejer åtestår att fixa men nu kör vi igång den så TITTA IN NU DÅ! :D

www.kaninkompisarnasklubb.blogg.se

 

 

Av Caroline Hedqvist - 1 augusti 2011 10:30

Hej! Jag heter Tilda och ska få gästblogga lite här. (:


Jag är född i Belgien och har bott där i 10 år. Jag är 13 år.
Jag har en kanin som heter Maja, hon är en isabella brokad blandras. Maja tränar och tävlar jag i kaninhoppning, och både jag och Maja tycker att det är jättekul! Vi tävlar för Sörmlands Kaninhoppare. 


Sen så rider jag också, på Trolldal i Katrineholm. Jag har inte ridit så länge, bara lite mer än en termin, men gruppen jag rider i har ridit i 2 år (tror jag) så jag har lärt mig väldigt mycket för att bara ha ridit så kort stund. Min favorit häst heter Trond och honom har jag ridit ganska mycket på. :)


 På första bilden är det jag och Maja, när vi tävlade i kaninhoppning, och dagen den bilden togs vann vi lättny klassen och fick en pinne! 
På andra bilden är Maja i hagen. 
Och på tredje och sista bilden så är det Trond. (:
 Min blogg
Majakanins blogg


     

Tack för att jag fick gästblogga här, den här bloggen är jättebra, en av mina 3 favoritbloggar!
/ Tilda (:

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards