stallivet

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Caroline Hedqvist - 4 augusti 2011 22:41

Nu har jag planerat klart min outfit! Ska skaffa en marinblå tjocktröja, marinblåa strumpor, brun väst från Jacson förmodligen. Sen ska jag försöka köpa ett vanligt enkelt läderpannband(alltså inga stenar eller liknande på)och köpa sidenband i brunt och marinblått(eller vitt och marinblått) som jag ska fläta på! Kom på en positiv sak med denna outfit också,(helt ärligt, jag tänkte inte på det innan)att jag matchar till hamres schabrak! :D Haha, jag är så grym! :D


Men nu får ni hjälpa mig, VAR köper man marinblåa tjocktröjor? Har letat mig genom halva internet men hittar inget som passar :(


 

Av Caroline Hedqvist - 4 augusti 2011 19:01

Era gästbloggsinlägg verkar krångla lite... Bilder som inte syns, ett som inte ens kommit upp som det skulle gjort igår, mm. Måste sätta mig och fixa detta nu...


 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards