stallivet

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Caroline Hedqvist - 14 augusti 2011 18:30

Yes, nu har jag hittat min drömkamera, helt klart! Var på media markt nyss och testade några hur dom låg i handen och så och det blir helt klart en Canon Eos 1100D. Jag blev seriöst STÖRTFÖRÄLSKAD alltså! Den låg så himla mysigt i min hand och passade mig som har ganska små händer, de var behändig, liten och smidig. 4790 kr låg den på om man skulle ha med objektivet till och kollade runt lite på nätet där man som jag trodde kunde få det billigare. Hittade en för 4250 tror jag det var, och såg sedan att det stod "Delbetala, 250 kr i månaden" och det tyckte jag lät väldigt bra! Så jag pratade med mamma och då sa hon att det var inte bra "Då lurar dom dig och så får du betala flera hundra kronor mer". Jag förstod inte det... Det stod "upp till 11 månaders avbetalning med 10 betaltillfällen, 0%" eller något sånt, 0% stod det iaf. Men blir det några andra avgifter ändå?? Jag vet att t ex elgiganten och mediamarkt har haft kampanjer med 0% ränta och avgiftsfritt... Men skulle någon kunna förklara det här för mig, hur delbetalningen går till? Om det står 0% ränta så är det väl bara priset som delas upp, eller? Fattar nada!!!


Du ska bli miiiiiin!!!!


   

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards