stallivet

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Caroline Hedqvist - 20 augusti 2011 12:33

Nu åker jag till stallet en sista gång innan ridskolan börjar, håll tummarna nu att hästarna är inne! Har inte träffat min bebis på typ 3 veckor, jag har knappt klappat honom :( Så nu vill jag verkligen att han ska vara inne så att jag kan hålla på lite med honom :* Idag ska jag i så fall bara borsta honom lite lätt och sen mysa, på måndag och tisdag då blir det mer ordentligt, jag ska försöka bada honom på måndag innan lektionerna så håller jag efter när jag ska vara där tisdag, onsdag, torsdag, sen hoppas jag att han inte smutsar ner sig så mycket på fredag-lördag så att jag kan borsta honom ren igen på söndag när jag också ska försöka åka dit :) Nu åker jag iaf och håll tummarna för att jag kommer tillbaka och har fått lite mys med ponnyn :D

   Jag och Speicin i våras ♥


 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards