stallivet

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Caroline Hedqvist - 3 april 2011 22:02

     

(Klickbar bild till tävlingen)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 april 2011 20:53

Vilket hästschampo tycker ni är bäst? Det finns ju så många olika sorter så jag vet verkligen inte vad jag ska välja sen när det är dags att köpa :P Vilken sort är eran favorit? Helst inte så jättedyrt...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 april 2011 20:29

HÖJ VOLYMEN SÅ FRIKING MYCKET DET GÅR OCH NJUT!!! :D


HAHAHA


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 april 2011 20:00

Idag var det markarbete på Speic :) Det gick sååååååå bra idag, kunde nästan inte ha gått bättre!!! Det här var nog det bästa passet någonsin på Speicin!!! Jag menar det, det gick verkligen såååååå grymt bra idag!!! De var lite volter med bommar och så bommar på långsidan, först travade vi hela banan några gånger, sen fattade vi galopp vid C och gjorde bommarna på långsidan i galopp och sen saktade vi a vid A och gjorde volten i trav osv. Vi skulle räkna galoppsprången högt mellan bommarna på långsidan, första gången så gick han inte på framåt riktigt ordentligt så då fick vi in 7 st, men sen fick han mer fart och vi fick 6 eller 5 ;) A-L tyckte faktiskt att det här passet var nyttigare för Speicin än för mig :P Han brukar inte vara så duktig på att lyssna på gas och broms(särskilt inte broms)och i mellan bommarna så gjorde vi en övergång till skritt och skrittade typ bara ett steg och sen fram i trav igen, vilket är jättebra för honom. Så hon tyckte att ridpasset var nyttigare för Speicin än för mig när jag red honom så där pass bra. :) NÖÖJD!!

  Världens bästa kille. ♥


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 april 2011 19:23

Nu så här på slutet av dagen så har jag fått ihop några funderingar:


Tycker folk att Aili och jag är konstiga?

Är jag långsam på att mocka?

Hur svårt är det egentligen att pricka skottkärran med bajset från grepen?

Varför sticker inte Speicin iväg när man svingar ett grimskaft 20 cm från hans nos?

Hur kan hästar bli så lortiga på bara några dagar?

Hur kan Drutten bli livrädd för Trollet?


Jaa.... X)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards