stallivet

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Caroline Hedqvist - 4 april 2011 21:29

Imorgon blir det en tur till stallet hade jag planerat(vi får se om det verkligen blir så!) och då ska jag hinna mid lite saker:


*Ytterligare en ordentligt puts av tränset

*Rejäl rykt

*Mycket mys



:D 


Kram

/Caroline

:D

Av Caroline Hedqvist - 4 april 2011 21:17

Hela kvällen har jag suttit och knåpat på min bloggdesign till den testblogg jag har på blogg.se och nu är den väl typ klar ;) Så här blev resultatet:

  (klicka på bilden för att se den större och i lite bättre kvalité) 

Jag är faktiskt väldigt nöjd för det är min första PS design :) Nu återstår ju allting annat med att göra meny och sen koda och allting men det ska väl lösa sig :) Vad tycker ni, blev den bra? Jag vet att texten i hörnet inte syns så bra men jag vill ha med den samtidigt som jag inte vill att den ska synas så mycket så det blev ganska lagom det där tycker jag ;)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards