stallivet

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Caroline Hedqvist - 10 april 2011 21:35

Haha, blubb-blubb är mitt nya smeknamn på Speic :) Fick det från Bubbis som ha "hette" förut, så blev det blubb-blubb för jag tycker att dubbelnamn är gölligt :D Idag blev det mycket mys, tog in honom i spolspiltan för han var så lerig, schamponerade rumpan och ryktade så mycket jag hann vilket inte blev så länge eftersom att min ryktlåda var inlåst i sadelkammaren typ hela dagen och vi fick inte tag på någon som kunde låsa upp... Och att försöka borsta med hamres borstar hjälper inte om man inte vill att hästen ska blir ännu smutsigare... XD Kom på en sak i spolspiltan också :D Jag brukar ju inte få göra rent honom i skapet eller rumpan, han blir typ galen och sparkar med benen och ja... XD Men slangen funkade utmärkt, han reagerade inte ens utan verkade bara tycka att det var skönt *host* Så nu vet jag det, vattenslangen ska det va :) 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 april 2011 10:22

Jag är med och tävlar om ett par tretorn stövlar från SKRH.blogg.se :)

Länk till bloggen: SKRH.blogg.se

 



Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 april 2011 09:48

Det här var mitt nöje hela kvällen igår;

  Jag satt och pimpade min gamla ljusrosa keps :) Den hade två fula rosa nikemärken på och jag har inte någonting emot själva nike men deras symbol passade inte på min keps XD Så jag tog en sprättare och tog bort märken, vilket tog typ evigheter men resultatet blev väldigt bra :) Och sen klippte jag ut bokstäver från ett svart tyg och sydde sedan på för hand, tadaa! :D En grymt cool(not)keps som du kan få i princip som du vill :D Mamma trodde att jag aldrig skulle lyckas för att hon*host*typ aldrig lyckas bra när hon syr... Men in your face mamma, nu tackar jag äntligen syslöjden :D


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards