stallivet

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Caroline Hedqvist - 8 april 2011 22:33

  Smile nails, smile!! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 8 april 2011 21:47

Japp, nu är det naglar alá Caroline som gälle, vi får se om jag hittar på någon skoj idé den här gången men jag har något på gång ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 8 april 2011 20:26

Jag köpte ju en begagnad RaceSafe väst för ett tag sen... Som nu har visat sig vara för lång och för stor. Dom sa i annonsen att det var Barn L, inget mer. Men det visade sig när vi kommit hem med den att den var både Bar XLarge och XLong, snacka om dålig stil! Vi betalade ju trots allt 1400 för den och så var det inte ens rätt storlek. Men nu har jag börjat fundera, eftersom att det är så sjukt bra andrahandsvärde på såna här västar så vill jag sälja den och köpa en ny här, där dom kostar 1500 när dom är NYA! Då kan jag få i rätt storlek, "rätt" färg(den jag har är blå, skulle helst vilja ha svart), och dessutom helt ny! Det är ju bara att hoppas att jag lyckas sälja den så klart men det brukar gå ganska bra ;) Vad tycker ni? Skulle ni ha sålt den? Om jag får för mamma tror jag faktiskt att jag gör det, det är drygt att nästan behöva luta sig framåt i skritten på långa tyglar bara för att västen slår i sadeln!


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards