stallivet

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Caroline Hedqvist - 9 april 2011 22:11

Imorgon ska jag till stallet och titta lite på tävlingar, mysa med Speicin och putsa lite träns och allt det där :D Saknar Speicin så sjukt mycket nu så det är inte sant :( Ska blir roligt att få komma dit och bara mysa men pownin :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 april 2011 22:08

Idag fick Ella komma ut i sin nya rasthage! :D Det blev iofs helfailat för hon kom på att gräset såg mycket godare och roligare att hoppa på på andra sidan gallret och var ju bara tvungen att försöka trycka sig igenom för att se om det var sant ;) Men jag tror att hon bara kommer igenom med huvudet men ska för säkerhetsskull sätta för någonting längst ner ;) Hon tyckte iaf att det var sjukt kul och sprang runt i racerfart och gjorde glädjeskutt! Hann tyvärr inte filma eller fota något innan hon fick för sig att försöka rymma :( Men ska filma lite nästa gång :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 april 2011 22:05

Japp, jag typ äger ut :D Var och bowlade med Cissi och Emma idag och jag utklassade, mohahahaha!!! Eller kanske inte riktigt... men jag vann iaf :D Men bowling brukar betyda typ död högertumme och det blev visst så idag också! Det är ärligt talat någon eller något som har nåt emot mina tummar för jag kommer inte ihåg senast mina tummar mådde bra... Aja, det var det värt för det var riktigt kul att bowla :D


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards