stallivet

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 1 mars 2011 23:45

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 mars 2011 23:15

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Var i stallet :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 mars 2011 23:00

Fullständiga namn: Kompis

Smeknamn: Haha, jag brukar helt enkelt säga Kompis? 

Kön: Valack

Ålder: Inte en blekaste faktiskt...hmm...

Färg: Vet inte ens vad färgen heter, ska vi säga brun?

Tecken: Bläs...

Berätta en sak om hästen: Ganska tjurig i spiltan :P Och jag tycker att hans sadel är stenhård(A)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 mars 2011 21:25

Den här grimman vill jag köpa till Speicin, då skulle han få ha den på sig hela tiden, även när jag inte är där, eftersom att den är så pass billig :) 

  

39:- på Hööks


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 mars 2011 20:31

Idag var jag och Ida i stallet och mös med pownin och ponnien :) Vi kom dit och käkade mellis och sen gick vi och tittade en stund på en lektion och gick sedan till våra ponnis :D Han var mys, jag stod som vanligt och använde ryktstenen, har har kommit på ett nytt sätt att fälla och det är att fälla långsamt på halsen och magen och det och så tokfälla på på benen, XD, ja, men iallafall, sen gick jag fram till hans huvud och började pussa lite på honom sådär som jag brukar, och då så struntade han i allt hö han hade kvar och bara ställde sig och tryckte sitt huvud så nära han kunde och sen så stod han så jättelänge och halvsov, awww, powni :D Tycker verkligen om powni :') :*  Sen så gjorde vi inte så mycket mer utan åkte hem ;) Och nu sitter vi här och bloggar och så, vi ska snart gå och göra min speciella choklad och titta på House och efter det Ghost Whisperer och sen sen så vet jag inte mer vad vi ska göra XD


Kram

/Car

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards