stallivet

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 9 mars 2011 21:26

Fullständiga namn: Donna

Smeknamn: Donna

Kön: Sto

Ålder: 18

Färg: Svart

Tecken: Bläs och strumpor vad jag vet XD

Berätta en sak om hästen: Kan inte vända i spiltan, måste backa, kommer ihåg när jag skulle ta ut henne i hagen för första gången, herregud säger jag bara XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 mars 2011 21:17

Dagens smiley är...*trummvirvel*

   Den här! Ridning :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 mars 2011 21:06

Idag var det hoppning, på lilla Moniz! :D Vi gjorde samma bana som förra veckan bara att bommarna byttes ut mot två kryss :) Allt gick superbra, hon var jätteduktig under galoppen och gick på bra framåt, det är kul när man känner att hon verkligen vill springa :D Hon skötte sig super även när vi travade över bommarna och så fick vi hoppa, jag fick börja eftersom att jag "blev över" när vi skulle ställa upp på lämpligt sätt för att inte vara ivägen för den som hoppade :P Hon kom igång i en jättebra galopp och bjöd på hindrena också, skönt att det inte kändes som hon skulle stanna :P Hon hoppade jättefint och mjukt, inte alls så ryckigt som hon brukar, det gick super helt enkelt, och vi fick massor av beröm :D Nöjd med Mona :D


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards