stallivet

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 10 mars 2011 21:01

Fullständiga namn: Mackie

Smeknamn: Mackie

Kön: Sto

Ålder: 11

Färg: Fux

Tecken: Bläs

Berätta en sak om hästen: Har vilat ett tag nu får lite ryck när nån rider (A) XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 mars 2011 21:00

Dagens smiley är...*trummvirvel*

   Den här! Ridning :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 mars 2011 21:00

Idag fick jag Karen, som jag önskade :D En sån där helt okej häst med lite egna åsikter om saker och ting men väldigt rolig att rida faktiskt :) Vi körde lite uppvärmning då först, kändes lite lustigt att sitta "så högt" upp, och hon hade ju så stort steg, kände som att sitta på en stor gunghäst ;) Vi travade och galopperade också på spåret, jätteskön galopp, hon var jätteduktig och vi fick beröm :D sen gick vi in på c-volten för ställning och böjning, och där gick hon också jättefint bara att hon verkligen ta sjumilakliv, kändes som att jag studsade till och sen så tio minuter senare så studsade jag igen XD Vi galopperade några varv på volten också och då gick det jättebra, ho fick bra fart sa A-L och hon sa att vi passade jättebra ihop :) Fick massor av beröm eftersom att A-L själv sa att hon var väldigt studsig och att det inte är många som kan sitta och bara fortsätta med uppgiften trots att det studsar så där, det känns bra att höra :) Jättenöjd med lektionen och Karen ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 mars 2011 13:36

Nu dra jag snart till världens bästa plats, Hamre  Ridklubb :D Vi ska rida igen den där stallfieridningen som vi inte fick för att det var tävling ;) Vi ska få rida lite större hästar, båda synd och kul, för jag <3 ponnier, men de ska ändå blir kul att rida lite större hästar :) Önskade Karen men vill också ha Donna, Virpa eller Autograf. Vill såklart ha bebis, menmen :)

   Älskar dig, bebis <3


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards