stallivet

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 26 mars 2011 19:54

Igår målade jag naglar, fick typ ryck och satt länge och pillade med olika nagellack ;) Vad tycker ni?

  Tog ett rödrosa nagellack först och målade över hela nageln, sen ett ljust lila och gjorde två snea streck på varje nagel och sen två prickar i svart på varje streck ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 26 mars 2011 19:43

Japp, vi gjorde det vanliga men blev klara på rekordtid!!! Kl 10 så var båda stallen klara! :O Men det var lite dåligt tycker jag, dom sa att nu får ni göra vad ni vill i två timmar, vi släpper in hästarna vid 12. Så vi väntar ju såklart till 12, och kl tolv så säger dom, ni får sluta, vi släpper in hästarna lite senare själva! Tänk om man hade bråttom hem, då har man ju väntat i två onödiga timmar bara för att ma ninte fått sluta stallfian än... Dåligt faktiskt... Men dom goda nyheterna är att täcket passade Speicin perfekt, grimman också ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 26 mars 2011 19:30

Glämde lägga in det här inlägget igår...   Nu är det ju lite sent men det får gå (A) 


Vika ska vara med på Earth Hour?

VI SKA :D

  Bildkälla

Vi ska gå ut och skicka upp två rislampor, jag kommer att ta med mig kameran så det kan blir några filmer :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 26 mars 2011 19:05

Kan man kalla en häst för en grej, eller är det taskigt? Om det inte är taskigt så säger jag nog att Speicins är min favoritgrej, om det är taskigt så säger jag nog skåpet i logen :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 26 mars 2011 18:58

Har ni läst om Jan Svanlund, ni vet han som alltid brukar sitta på alla hopptävlingar på tv och så som kommentator? Han dog sent i går kväll eller i morse :( Det är så sjukt sorgligt, ingenting kommer att blir som förut nu, det var ju lixom han och Lotta Björe som skulle sitta där och kommentera dom där stora hopptävlingarna, nej usch :'(  Han skulle ha kommenterat Världscuphoppningen imorgon men så blev det ju inte :(

Jan Svanlund på Falsterbo Horse Show 2001.


Artikeln om hans död 


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards