stallivet

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 5 mars 2011 21:00

Fullständiga namn: Inter Cover

Smeknamn: Inter

Kön: Valack

Ålder: Tror typ tio på honom också?

Färg: Svart

Tecken:---?

Berätta en sak om hästen: Helt galen i Petite :P XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 mars 2011 20:45

Dagens smiley är..*trummvirvel*

   Den här! Stallfia ;D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 mars 2011 20:45

Dagens smiley är...*trummvirvel*

  Den här! Stallfia :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 mars 2011 18:54

Idag var det stallfia :) ORKAR verkligen inte göra den vanliga listan på det vi gjorde och gissar att ni inte orkar läsa den heller så jag skriver bara att vi var 4 st + Pia då :) Trots det så blev vi klara jättefort, vi var klara med stallen runt tolv och släppte då in hästarna, så jag hann mysa med pownin och rykta honom :D Jag fick som vanligt använda ryktstene i fem miljoner år XD Tvättade av rumpan + svansroten med en fuktig svamp, han var så smutsig och hade några fläckar och hela svansroten var helt vitprickig av smuts :P Kul XD Haha, istället för ett fleecetäcke så fick han ha min snygga handduk med ett bi på över rumpan XD Sen flätade jag ner do mantestarna som har lagt sig på fel sida, hoppas hoppas hoppas att de lägger sig rätt nu, jag stör mig sååå mycket på att den hänger ner på fel sida för alla borstar fastnar jämt i manen, jättejobbigt -.-' Sen gjorde jag inget mer "speciellt" så där, bara borstade "vanligt". :) 


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards