stallivet

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 23:58

   Tokpowni :*


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 23:52

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 23:41

Ju fler man är med i desto större chans har man ju att vinna i nån av dom XD

  

(klickbar bild)

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 23:25

Fullständiga namn: Tiny Queen

Smeknamn: Tiny

Kön: Sto

Ålder 15

Färg: Skäck(svart och vit)

Tecken: -

Berätta en sak om hästen: Oftast snäll men kan vara lite bråkig i spiltan ibland ;) 


Haha, vet att jag typ inte lägger upp bild på någon häst men jag har knappt några bilder på den här datan...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 23:22

Dagens smiley blir..*trummvirvel*

   Den här! Ridning :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 20:55

Idag var det markarbete på lilla Mona igen :) Vi var bara sex stycken och red i lilla, det funkade ju jättebra med tanke på att det inte var så kallt och att vi inte så många :) Vi började med att värma upp med skritt, trav och galopp :) Vi travade några gånger över bommarna, det låg en bom som man travade över när man vände snett igenom från alla 4 bokstäver, jag gör en liten skiss som finns längst ner :P Man skulle lixom gå som i en åtta :PFörst så galopperade vi från A-C ett par gånger var och sen fortsatte vi med galopp runt spåret :) Första gången så fick Mona för sig att allt var jobbigt och försökte peta in huvudet i hörnet så där som hon brukar, och då blir hon helt okontaktbar på nå vis, det går typ inte att göra något :P Men som tur är så hann jag reagera och fick ut henne ut hörnet XD Men jag är jättenöjd med galoppen och hon var jätteduktig :D Efter det så skulle vi galoppera över bommarna, vi skulle göra två åttor var, alltså fyra gånger över bommarna :P :) Det var så sjukt roligt och hon var sååååå duktig, jag hade kunnat göra det där hela lektionen :D Jag fick kommentarer om att det var jättebra ridet och att jag ska vara nöjd och att hon tycker att jag är duktig som får igång Mona så bra ;) Det var en jättejättejätterolig lektion och det ska trots Monas enorma hopp bli jättekul att hoppa den här banan nästa vecka för vi ska få galopphoppa och hon är mycket bättre då ;)

  

Haha, världens fulaste skiss men ni lär ju fatta lite bättre iaf :P


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 2 mars 2011 20:34

  

(Klickbar bild till tävlingen)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards