stallivet

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 24 mars 2011 21:57

CISSI???!!!! BARA SÅ DU VET!!!! DU GLÖMDE DITT HUNDBEN I MIN KASSE!!! XD XD :D

HAHA KÄNDE BARA FÖR ATT FÖRSÖKA FÅ DET ATT SE UT SOM OM JAG BITER PÅ DET!!! :D:D:D:D:D


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 24 mars 2011 21:42

-Lite mjukare rotborste

-3 rotborstar

-Ryktborste

-Ryktskrapa

-Svettskrapa

-2 ryktstenar

-Handduk

-Lädertvål

-Tre svampar

-Två putssvampar

-Grimma

-Svarta snoddar

-Hästgodis

-Mankam

-2 st piggborstar

-Hovkrats

-Hovborste

-Ansiktborste

-Microfibersvamp

-Tops

-En plastpåse...(!) XD

-Tuggummi


Saker som legat i min ryktlåda men som jag flyttat till skåpet(för att jag inte fick plats!)

-Grimskaft

-2 par ridhandskar

-Mankam

-Hovkrats

-Ansiktborste


Nu kommer jag inte på något mer, har säkert glömt något XD

  Det här är en ganska gammal bild och jag har inte ens i närheten så där snyggt och städat men ni ser ju på ett ungefär :P


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 24 mars 2011 21:06

Idag var jag i stallet och mös lite med pownin, men hann inte så jättemycket för han skulle gå på lektion, kollade själv på några lektioner och sen gjorde jag en rejäl putsning och fettning av hans träns eftersom att det var ett tag sen jag gjorde det :P Cissi fick hjälpa mig lite genom att tvätta bettet och sen blev det så stressigt så hon fick hjälpa mig att sätta ihop det också för det var så isär, plockat som det bara går :P Eller ja, vi hade kunnat dela på tyglarna också men jag kom åt där under ändå så det gjorde jag aldrig. Tyvärr så var powni fortfarande lortig när jag åkte, det var ju inte meningen men det var lektionens fel, jag lovar, helt ärligt! XD JAG ÄR OSKYLDIG XDXD :D


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards