stallivet

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 4 mars 2011 22:07

Jag är verkligen trött på rabb-it.se nu, man får aldrig något svar på sina beställningar, tredje gången jag har skickat nu så det är bara att hålla tummarna :P Hon gör verkligen kanongrejer men hon har fel mejl, jag tycker att hon borde skaffa hotmail för dom flesta har ju ändå hotmail och då funkar det ju antagligen nästan hela tiden :P  Men jag ska för sjutton ha den där beställning, ger mig gör jag inte, man ska inte behöva beställa från ett annat ställe bara för att mejlen inte funkar...aja, jag ska iaf ha den där beställningen!!!!!!!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 mars 2011 21:57

  

Jag kommer ärligt talat inte att överleva :'(


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 mars 2011 21:38

Det här köpte jag idag:

   En hästklocka på Nisse

49:-

   En rosa matskål till Ella på Djurmagazinet, står tyvärr "Kitten" på den men det planerar jag att täcka över

39:- 

   Ett vinrött grimskaft på Hööks

29:-


Mycket nöjd med inköpen :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 mars 2011 21:00

Fullständiga namn: Petite

Smeknamn: Petite

Kön: Sto

Ålder: tror typ 10? XD

Färg: Vit

Tecken: ---

Berätta en sak om hästen: Så söt och så rund ;D

Trodde att jag hade en bild...aja...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 mars 2011 20:15

Dagens smiley är...*trummvirvel*

   Den här! Shopping ;D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 mars 2011 12:56

  

(Klickbar bild till tävlingen)


Deras blogg äger, läs den och följ via blogglovin, annars! ;D 


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards