stallivet

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 29 mars 2011 21:52

Oj, jag har så många drömmar! Jag vill skaffa en egen häst eller ponny och komma ut och tävla med den, bli framgångsrik inom hoppningen! Bli veterinär och flytta till Öland eller Gotland är också något som jag vill göra :) Kaninuppfödning, hamsteruppfödning, herregud alltså, någon som har några extra liv att låna ut så att jag ska hinna med allt? XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 mars 2011 21:33

Idag blev det en tur till stallet på eftermiddagen :) Tyvärr så var Speicin knappt inne någonting så det blev bara en ordentligt storputsning av tränset :P Fattar verkligen inte alltså, jag skyndade mig asmycket för att hinna sätta ihop tränset ordentligt i tid innan några skulle rida. Önskar att jag inte hade gjort det, hade varit rätt åt dom -.- Speicin hade råkat kliva den tjejen som skulle rida på tårna, och dom tror ju såklart att han är nån himla mördarhäst som har som favoritsyssla att göra illa småtjejer! "Jävla häst" sa mammorna till varandra!! OMG!!! -.-' Han får verkligen inte ens andas utan att han får en smäll och dom säger att han är så dum och taskig och dum i huvudet som försöker skada nån -.-' Nej, sluta vara skötare(det här hände hans andra skötare)på honom om dom tycker att han är så dum! :/ Han är verkligen världens underbaraste ponny ju och jag har bara lust att slå till dom som kallar honom taskig :( Man får bara säga att han är tokig för det är han ju, men på ett bra sätt! Nej, världens bästa ponny är var han är, mysigaste, underbaraste och bästa och jag kan räkna upp många fler ord! GRRR!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 mars 2011 21:29

  (Klickbar bild till tävlingen)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards