stallivet

Alla inlägg under mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 23:02

Nu är det dags att börja spara då :)

        


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 22:09

  

Jag är med tävlar :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 21:48

Jag tänker börja med min absoluta favoritblogg:

www.hamreryttarna.blogg.se


   Det är fem tjejer som har den här bloggen tillsammans, så uppdateringen är grym :D Dom har verkligen många bra idéer till roliga inlägg så det är mycket spännande att läsa på deras blogg. Jag rekommenderar verkligen att ni tittar in, annars missar ni verkligen något!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 21:35

Orkar verkligen inte med dagens smiley längre, det är därför jag inte har lagt in det på ett tag :/ Men nu vet ni det XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 21:26

Finns inte så jättemycket att berätta för jag orkar inte skriva om hur vi gjorde tårtan XD Men iaf, vi kom trea(!)av femton lag och dessutom så var vi bara två och dom andra var typ minst fyra och dessutom runt tre år äldre än oss, så vi var så himla ägiga :D:D Vi fick ett varsitt presentkort på hundra kronor på HM :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 21:17

Eftersom att Agnes vill läsa mer om Ella så tänkte jag att jag slänger in ett inlägg med fakta om henne :)


Namn: Dragongårdens Elding

Smeknamn:(som jag hittat på själv)Ella

Ras: Dvärgvädur

Kön: Hona

Färg: Svart

Kulltema: Isländsk E-kull

E: Östmoragårds Hambo

U: Tussilagons Naboo


Hennes namn är på isländska, det betyder Blixt ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 19 mars 2011 20:33

Idag var ju jag på rykttävlingen, hade självklart bebisen då ;) Han var så smutsig och jag hade typ gett upp redan innan eller nåt, men så tänkte jag att, två timmar, jag ska göra det bästa jag kan med den tiden ;) Och super gick det :D Han blev väldigt fin och blank efter typ tokryktning på rumpan(ehhh, den tog typ en halvtimme för att få den att se skaplig ut XD)och minst en halvtimme med microfibersvampen :P När vi var klara så skulle domarna bedömma och och vi satt uppe i cafeterian och väntade, jag var inte ens nervös för jag visst att jag inte skulle vinna... Men det gick bättre än förväntat! Jag kom trea, det var faktiskt typ tjugo pers som var med så jag tyckte att det var super med tanke på vilken skitig och tokig(sa typ tre gånger att han var så tokig men att jag älskade honom för att han var min tokpowni :') ) ponny jag anmälde mig på :D Jag fick en gul rosett, en grön och rosa rotborste, en rosa piggborste och ett diplom :D 

      Älskar dig, tack för att du finns <3


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 18 mars 2011 22:27

Nu har jag precis kommit hem från tårtbakartävlingen, nu får veta allt imorgon, just nu så är jag så trött så jag orkar inte berätta, så jag ska berätta om det när jag kommer hem från rykttävlingen imorgon :D Tävla, tävla, tävla...


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards