stallivet

Alla inlägg under mars 2011

Av Caroline Hedqvist - 17 mars 2011 21:41

Dagens skytteresultat: 400 (420,5)


Nöjd, även fast första halvan som skulle till proppen inte blev jättebra :P


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 16 mars 2011 21:15

Idag hade jag dressyr på West :) Haha, han var en riktig poggelinponny idag, först var han bara trött och seg men sen piggnade han till ordentligt och tillslut blev det en kamp mellan honom och mig, jag ville bromsa men det ville inte han! :O Jag fick nästan jobba mer med att inte komma för nära hästen framför än att driva på, blev helt chockad! Aldrig hänt förut alltså! Fick superbra galopp på honom och trots röran i ridhuset så hade han en jämn och fin galopp runt ridhuset och lyssnade super. :D Sen gjorde vi lite ställning och då började jag tänka att nu var det roliga över, nu skulle jag få jobba livet ur mig! Men allt gick super, alldeles lagom ställning och lyssnade super på innerskänkeln, jag brukar vara helt slut i benen efter ett ridpass med många volter överhuvudtaget men mest när det är ställning och böjning på schemat, eftersom att man måste trycka för allt man är värd med innerskänkeln. Men den där ponnyn som annars brukar vara så skänkeldöv när man ska gå framåt lyssnade på minsta snuddning av skänkeln när man skulle flytta honom för den! :O :D Superlätt i båda varven, vill lungt pröva göra skänkelvikningar på honom XD Superduperöjd med letionen och med Åsnan  :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 16 mars 2011 21:13

Nu är jag upptagen igen, måste leta skrot som vi ska ha till nåt himla konstmuseeum besök där vi ska bygga nåt skoj :P Så frå ta igen alla dom har dagarna och dagens smiley och det en anna dag, igen :( Får dessutom skriva om ridlektionen imorgon :/ Tack funktion som gör att man kan välja när inlägget ska komma upp på bloggen <3


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 16 mars 2011 20:54

  

Tävlingen anordnas av: www.lmochhb.blogg.se


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 16 mars 2011 20:47

Det nya projektet i skolan heter "Egot i Ekot" och handlar om miljön :) Vi har blivit indelade i grupper av lärarna och min grupp har redan kommit en ganska bra bit ;) Tror det beror på att jag har kommit i en jättebra grupp, Sara(som har rest bort nu iofs)Medde och en kille som har sjukt skön humor XD Första grupparbetet som jag ser fram emot att arbeta med tror jag ;) Våra idéer får ingen veta, haha XD 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 16 mars 2011 20:43

   Ska försöka få ihop något ;) Vad det gäller Ella så kommer det när hon kommer hit om 11 dagar, då ska ni få dag för dag rapportering om hur det går! 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 15 mars 2011 22:00

Dagens smiley är...*trummvirvel*

   Den här! Var i stallet :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 15 mars 2011 21:45

Fullständiga namn: Har sett att det stått Spökplumpen på vissa ställen? Är inte säker XD

Smeknamn: Spöket

Kön: Valack

Ålder: Hmm, vad kan han vara, 10? 

Färg: Svart

Tecken: Bläs och sen kan jag inte mer XD

Berätta en sak om hästen: Tinys föl :)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards