stallivet

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 1 januari 2011 22:15

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Åkte pulka med Cissi, jättekul! XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 januari 2011 19:10

HipphippHurra, HipphippHurra, HipphippHURRA!   Ja, det är ju så att det finns ett födelsedagsbarn här på bloggen, och det är min lilla bebis SPEICIN! GRATTIS SPEICIN! Du blir hela 7 ÅR idag!   *kastar konfetti*

   Nu är det ju såklart inte bara Speicin som fyller år, utan ALLA hästar, så grattis till dom också!   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 1 januari 2011 14:11

Tänkte ni skulle få höra lite om min nyårsafton! Vi var hos farmor som alla år och började med en liten välkomstdrink(limedricka typ)och några kex...mmm mums...

Det här var iallafall våran meny;


Förrätt:

Köttbullsmacka med en gurkvirvel


Varmrätt:

Pressad potatis och oxfilé med sås


Efterrätt:

Vaniljglass med jordgubbssås, märangtårta med grädde och jordgubbar och blåbär


Farmor lagar mat som ingen annan, och ändå säger hon själv att hon tycker att maten blir sämre varje år... 


När vi ätit så spelade vi bingo och tittade på hockey på TV, Sverige mor Kanada, Sverige utklassade Kanada på straffar! GO SVERIGE, GO SVERIGE, GO SVERIGE...!


Sen så runt tio i tolv så gick vi ut på balkongen och förberedde med cider och filtar! Vi väntade, dom räknade ner på TV:n och så skrek vi GOTT NYTT ÅR!!!!


Det stod ett par idioter fem meter från huset i en VÄGKORSNING och sköt raketer! Dom kastade dessutom raketerna mot huset, hur tänker man?! Ni kan alltså tänka er att fönsterrutorna skakade av tryckvågorna, så nära var dom!

Men bortsett från det så var det en lyckad nyårsafton! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 januari 2011 00:15

Ja allihopa, nu är det 2011! Jag, Zip, Zap, Ivory, Snowstar och Speicin önskar er 


GOTT NYTT ÅR!!!


Gott Nytt år, hoppas att 2011 blir ett glatt år!

Bara en gång till...

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!



Glitter Text @ Glitterfy.com

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards