stallivet

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 21:45

Dagens smiley blir... *trummvirvel*

   Den här! Snacka flummdag på stan?! ;)


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 21:10

Här kommer ett par bilder från Höst-OS som vi har i våran kaninklubb!   


   Tingeling leker strömlinjeformad...

   ...och Skorpan, den tvåbenta kaninen som hoppar! :D


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 19:13

Nu sitter jag och skriver brevet. Det där brevet som jag ska ge till mamma och pappa, där jag berättar om mina kaninplaner. Jag hoppas verkligen att dom säger ja. Tänk om dom säger nej? Gud vad jag skulle bli besviken och ledsen och arg då...   Jag som tycker att jag planerat så bra! 


Jag ska ge dom brevet nån gång när jag inte är hemma, så att dom inte bara går direkt fram till mig och säger Nej. Jag ska inte visa det ikväll... tror jag... nej... nej, verkligen inte ikväll...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 17:09

Idag har jag varit på stan med Cissi och Ida. Vi hade jättekul och typ flummade i alla affärer eller gallerior eller köpcenter eller vad man nu säger. ;) Sen blev Cissi hungrig så vi gick till McDonalds och käkade ISKALL Mcflurry tills vi fick hjärnfrys typ! XD Och jag sprang runt på typ en miljon skoaffärer och dom andra lär ju ha tröttnat på mig! XD Vi var typ hur trötta som helst när vi skulle åka hem, men ändå var vi sugna på att åka till hälla?! ;)


Vad jag köpte: 

     Runda öronsnäckor, 79:- på Teknikmagasinet

       Tre par örhängen, 65:- för allihopa på Glitter


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 01:29

Nu har vi flummat lite på badrummet! Orkar inte berätta så ni får titta på bilderna!   

                                          

Mååånga bilder, hoppas att ni orkar titta på alla! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 00:43

Usch vad jag kan bli arg på bloggplatsen ibland! Hur många gånger har man inte suttit och skrivit ett inlägg som är hur långt som helst, så när man ska spara det så kommer inloggningsrutan upp och det står "Du har blivit utloggad" och det är bara att börja om med allt... Och just idag hände en sak som aldrig hänt förut. Jag skulle länka till en sak och när jag markerade och tryckte på det lilla kedjan så stod det "Popup blockerare detekterad. Ta bort den för att fortsätta" eller något liknande. Så jag klickar uppe på inställningar och trycker på "blockera popup fönster". Den var i kryssad så jag tog bort det alltså. Så prövar jag att trycka på kedjan igen, men samma problem uppstår igen, jag blir så ARG! :@ Nu kan jag inte använda smileys heller! :@ Vet inte vad jag ska göra... suck...


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 00:05

Imorgon så ska jag, Ida, och Cissi gå på stan igen! ;) Det ska bli jättekul! :D Hade egentligen inte planerat att köpa någonting men nu så här på kvällen så kom jag på lite saker! ;)

Hörsnäckor - Vill ha i rosa på något vis! :D

Halsband - Har typ INGA halsband att ha lite mera så där "vardagligt" eller vad man ska säga! :/ Vill ha med massa såna där knasiga berlocker! :D

Örhängen - Har slarvat bort typ en av alla mina par av örhängen...


Få sen om jag köper något överhuvudtaget men det här är min inköpslista i sånt fall... :)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards