stallivet

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 17 januari 2011 22:15

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Rätt ovanligt att jag inte gör något på dagen, men idag gjorde jag det! :O


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 17 januari 2011 20:35

Har funderat på att byta design nu, jag är inte riktigt nöjd med denna så vill knåpa ihop något nytt nu. Gjorde en sån där liten snabb mall som jag tror att jag blir nöjd med, men funderade lite på färger... Vill så gärna ha mintgrön och vitt, vad tycker ni om dom färgerna? Men ska jag då ha grön text och typ grönt runt bilderna, och vit bakgrund, eller grön bakgrund och vit text? Har svårt att bestämma mig...   

Men här är mallen iaf:

   Den där lustiga formen är jag och Speicin när jag står bredvid honom, och dom där tre rutorna ska det ju vara lite andra bilder i... Och sen text i mitten, vad tycker ni?


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 17 januari 2011 19:25

Idag flummade vi typ ihjäl oss på idrotten XD Vi skulle spela badminton och pingis och eftersom att jag har så ont i min axel så kunde jag inte spela så mycket ;) Så jag satt typ halva lektionen och bara tittade på, och under badmintonen så la jag mig under nätet(som i själva verket bara var en stolpe)och vred huvudet fram och tillbaka , ni vet sådär som folk gör när man ser en tennismatch?, och följde bollen med blicken! XD :D Sen satte läraren igång musik och då låg jag på golvet och DANSADE?! XD Vi flummade så mycket att vi var helt slut efter lektionen(som man ska efter en idrottslektion)! XD


Kram

/Caroline 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards