stallivet

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 25 januari 2011 21:11

Imorgon blir det att åka till stallet :D Jag ska rykta Speicin, försöka hinna med att putsa träns och så rida ska jag ju såklart :D:D Jag får säkert Lilly igen, för vi ska ju hoppa och jag hade henne förra veckan... :/ Tycker om henne men har helt klart tröttnat nu... :S Men det ska ju bli kul att rida ändå, och det ska bli kul att åka till stallet överhuvudtaget! :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 25 januari 2011 20:59

Jag vill åka till Hööks! :D Har lite grejer som jag VILL köpa, det känns onödigt även fast det egentligen inte är det... Det här vill jag ha :)


  

Lädertvål, fungerar super, och ett jättebra pris, bara 49:- och det räcker LÄNGE!


  

Svampar! Dessa kostar bara 6:- på Hööks, och svampar behövs ju i massor, en till ansiktet, en till rumpan osv osv...Dock ska man nog ha olika svampar så man vet vilken som är till vad... (A)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 25 januari 2011 20:52

Jag har funderat på det här med rättstavning på Macen XD Jag satt en dag med datorn och så skrev jag "är", det är ju väldigt vanligt att skriva många gånger. Och då blev det ett litet rött streck under, ni vet, när datorn inte känner igen ordet eller säger att det är felstavat? Ja, jag menar, whoot the foot, är lixom? Vad är det , sveriges vanligaste ord eller nåt? Och nu för ett tag sen så skrev jag "droglyssnar" och då kom inget rött streck?! Hur sjutton idiotisk får en datorn bli egentligen? XD Droglyssnar finns, men inte är...


Det är ju så att man kan smälla av XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 25 januari 2011 20:43

Jag älskar verkligen den här låten! :D Jag hörde den för ett tag sen, då tyckte jag inte att den var så bra men den åkte ändå in i min spellista på spotify ;) Och nu ÄLSKAR jag den och typ droglyssnar på den varenda dag :)


Jag <3 LÅTEN!



Kram

/Caroline


Av Caroline Hedqvist - 25 januari 2011 20:33

Idag var jag på fotogrupp igen :) Vi samlades på gården kl 18.00 och gick sedan hem till Emma för att fotografera hennes fiskar :D Det var superkul, det blir så fina bilder med dom starka färgerna på bakgrunden och färgglada fiskar ;) Tyvärr så kan jag ju inte visa några bilder för jag har dom ju inte XD


Kram
/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 25 januari 2011 20:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Det var kul att....fota fiskar XD


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards