stallivet

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 11 januari 2011 20:45

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Fotogrupp, alltid lika kul!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 januari 2011 20:38

Nu har jag kommit hem från Fotogruppen. Vi gjorde egentligen inget idag, vi bestämde bara vad vi skulle åka nån annan gång. Den 19 februari så ska vi till Strömsholm, den 23 mars ska vi åka och fota frieserhästar i Enköping och den 12 maj så ska vi till Vallby friluftsmuseum.   Ska bli jättekul alltihopa! Och nästa vecka så ska vi till Emma och fota hennes fiskar, är så svårt att fota utomhus när det är så mörkt och fotogruppen är kl 19.00 på kvällen.   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 januari 2011 16:59

Gissa vad vi gjorde i skolan idag? Haha, vi ritade nakna människor?! Öhhh..... XD Vi ska tydligen visa dessa bilder för dagisbarn också?! XDXD ÖHHHHH?!


Den här gubben ritade jag på min teckning för att skoja lite om det här mycket olämpliga...

  


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 januari 2011 16:20

...har ni gjort det någon gång? XD Jag har! ;) Eller nästan iaf... Det var på stallfiedagen då jag hade gått upp tidigt(efter att bara ha sovit i 4 timmar...!)jobbat hårt i flera timmar och dessutom ridit 2 pass. Så kom jag hem och skulle duscha. Jag stod där i duschen och det var så varmt och skönt och jag var ju trött eftersom att jag jobbat hela dan. Och så typ blundade jag lite och då "trillade huvudet ner" om man ska säga så och jag var jättenära på att somna. ;) Men jag vaknade typ direkt, vilket var tur för annars hade jag trillat! XD Så klev jag ur duschen och då var jag inte trött längre!   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards