stallivet

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 26 januari 2011 20:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Stallet :D


Kram
/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 26 januari 2011 20:08

Idag fick jag Spectrum... :/ Det var inte speciellt roligt, måste jag säga... Vi hade markarbete. Vi började med att skritta fram och där var han låååångsam... Men jag låt honom gå lite sådär sakta, han skulle ju trots allt skritta fram och sträcka lite på halsen och sådär. Sen så travade vi, det var två bommar på ena långsidan och slalom mellan koner på andra långsidan(ni får titta på skissenXD). Han gick väl helt okej där men han var trög och ville inte svänga. Plus att A-L sa att om nån välte en kon så skulle den personen bjuda på tårta, och självklart så sprang klumphästen på en XD Men jag hoppas att A-L hade klart för sig att jag INTE gör nån tårta ;) 


Sen gjorde vi samma sak fast med ihopknutna tyglar, och vi skulle ta amarna rätt ut över bommarna, för att träna den lätta sitsen och balansen. Där travade han väl på, men det gick väldigt långsamt så jag fick hålla med ett järgrepp med skänklarna... Men jag fick till en bra balans ia, och A-L sa att det såg jättefint och bra ut :) Sen blev i uppdelade i två grupper, jag kom i andra gruppen. Sen så fick vi galoppera över bommarna och stå upp i lätt sits Det var nog den bästa delen på lektionen, för där galopperade han på iaf, och det var bara att stå upp och följa med. Jag är som sagt inte alls nöjd med lektionen, jag vill byta till nästa gång men det kommer jag inte att få. Men det gick inte alls bra idag och jag är inte nöjd... :/

Här får nu skissen iaf! Världens sämsta skiss men ni fattar ;)

   

Här har ni Spectrum också då :)

  


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards