stallivet

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 22:13

Ja, nu känner jag det där suget efter att hoppa! Ja, med en häst då såklart, hade jag velat hoppa själv så hade det ju varit lätt att lösa. Men nu vill jag hoppa med en häst! Hästhoppning! :D


Ja, jag vill hoppa! HUR DET ÄR GÅR!


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 21:00

Dagens smiley blir....*trummvirvel*

   Den här! Cissi var här...IGEN! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 17:50

Vi fick låna en våg av grannen, en som var mycket känsligare, och vägde hamstrarna igen, och alla gick upp några gram! Så nu är det såhär:


Zip - 44 gram - skillnad + 4 gram! :O


Zap - 46 gram - skillnad +1 gram


Ivory - 46 gram - skillnad +1 gram


Snowstar - 38 gram - skillnad +3 gram! :D


Nöjd särskilt med nya Zips vikt!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 17:17

  


Klicka på bilden för att komma till tävlingen! :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 13:56

Nu står jag här och lagar mat, baconsås, mums!!   Emma är här, hoppas att hon också tycker om baconsås... Det är olagligt att inte göra det!   Idag så ska jag inte göra något mer faktiskt... XD Jag och Emma har varit TVÅ GÅNGER på skijlebogården idag, och vi har varit så duktiga att vi har GÅTT fram och tillbaka både gångerna...   Men nu är jag vrålhungrig, måste fortsätta att göra mat!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 00:30

Trots VVF kampanjen så älskar jag spelen som facebook har. Så jag använder min mammas eller min brorsas facebook för att kunna spela spel...    Det här spelet har jag drogat senaste halvtimmen;

    Haha, ingen idé att jag försöker förklara vad det går ut på, ingen skulle förstå mig ändå...   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards