stallivet

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 22:55

Nu är vägningen klar, men är lite bekymrad över vikten på mina hampisar... Brorsan däremot, som äger hamstern som väger minst av alla, verkar inte vara bekymrad alls...

-Zip - 40 gram

-Zap - 45 gram

-Ivory - 45 gram

-Snowstar - 35 gram


Ja... Det är ju Zip som jag är mest bekymrad över... Men vill få upp båda hampisarna till 55 gram, minst. Vilket kommer att bli VÄLDIGT svårt, men jag hoppas att den nya maten ska hjälpa dom att gå upp lite. Får blanda i lite extra solrosfrön i början, och ge dom ost eller annat.


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 22:40

Nu väger vi hamstrarna... Är nästan lite nervös, känns som att Zip är lite underviktig... Vi får se vad vi får för resultat...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 21:04

Blev lite ändringar i headern, fick hjälp av en jättesnäll person på Ifokus som gjorde lite efter sina egna önskemål och det blev ju jättebra! XD I och för sig så är det jag som lagt till bilden på Speic!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 20:18

Cissi var här idag, hon tog med sig sitt nagellack! XD Var tvungen att pröva hennes TURKOSA och sen hade hon vitt grafittinagellack, tycker att det är så häftigt att sånt funkar! Att det lixom bara spricker på nå vis... Vad tycker ni då? Haha, ta hänsyn till att jag är nybörjare på grafitti! XD

    

Haha!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 19:12

   -Vitlöksbaguetter! Jag älskar dom verkligen, skulle kunna äta ur många som helst!

-Systemkameror! Vill ha!!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 17:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Cissi var här, det var kul! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 6 januari 2011 00:46

ÄNTLIGEN har jag lyckats göra en lite vettig header till min blogg! ^^ Inget avancerat alls iofs, la in två bilder, skrev en stor text "Caroline Hedqvist" längst upp. Försökte komma på en sorts "slogan" att ha, ville inte ha så lika som så många ridskoleryttare brukar ha "En satsande ridskoleryttare". Så var lite påhittig och kom på det här: Ridskoleryttare, Skötare och en allmänt flummig person! Hahah, tyckte att jag var ganska skön faktiskt!   Sen skrev jag www.stallivet.bloggplatsen.se, vet inte varför, kände bara för att fylla ut det där tomrummet i mitten! 

Vad tycker ni?   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards