stallivet

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 1 februari 2011 21:15

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Stallet :D Igen... XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 februari 2011 21:04

HAHAHA whoot the foot, vad håller den här killen på med egentligen? 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 februari 2011 20:45

Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha...

  


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 februari 2011 18:18

Jag tog lite bilder idag när Den Bästa var ute i hagen :D

                           

Han blir så fin på bild utomhus, men snön bakom :) Han blir fin på alla bilder förresten :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 1 februari 2011 17:52

Jag kom nästan precis hem från stallet :D Direkt när vi kom dit idag så gick vi och spelade in den där filmen... XD Herregud säger jag bara :D Och sen så gick vi och gjorde den där storrengöringen av tränsen, och jösses, det behövde verkligen! Lädetvålen funkade super, som väntat :D När vi putsade så var det en annan tjej där, hon jobbade i stallet så hon var väl runt 20 ;) Hon stod och höll på med hästarnas träns, hon tog dom som såg "för jävliga ut" som hon sa, och så putsade hon dom. Sen så sa hon att vi skulle smörja in "våra" träns med läderfett, så blev dom glansigare och höll längre. XD Så hon gick och hämtade lite sånt där fett och det blev stoooor skillnad måste jag säga! :O Speicins träns såg typ nytt ut :D Efter putsningen så gick vi och käkade och sen så spelade vi in lite till av filmen och sen så ryktade vi hästarna riktigt ordentligt :) Nu har vi haft två "bra ryktdagar" på rad, alltså vi har hunnit rykta hästarna väldigt länge :D Sen så stod jag bara och mös med Speicin jättelänge, han är så mysig när han lägger huvudet på ens axeln och håller på att gnugga mulen mot en överallt :* Det var jättekul att vara i stallet, och imorgon så ska jag ju dit igen och rida, hoppning blir det då :D:D


Kram

/Caroline

...

Av Caroline Hedqvist - 1 februari 2011 10:45

Nu drar jag till stallet med Ida ;) Vi ska spela in en film till ett skolarbete XD Vi ska typ "låtsasmocka" och så ska vi snabba upp det i dator och visa hur det påverkar pulsen osv XD Så snälla, ring inte dårhuset om ni ser två tjejer som står i en av spiltorna och "låtsasmockar" XD 


Våran plan över saker att hinna med är putsa träns i över en timme, det ska bli storrengöring idag, men putsning av spännen och hela fadderullan, så som vi aldrig hinner annars för hästarna är på lektion... :/ Sen ska vi ju självklart rykta riktigt ordentligt :)


Kram

/Caroline


*TIDSINSTÄLLT INLÄGG*

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards