stallivet

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 22 februari 2011 21:32

Fullständiga namn: West

Smeknamn: Åsnan, Westen

Kön: Valack

Ålder: Jag vet faktiskt inte riktig..skulle gissa typ 13?

Färg: Musblack

Tecken: Ål

Berätta en sak om hästen: Väldigt seg häst om man inte hoppar, då blir han taggad XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 februari 2011 21:30

Dagens smiley är...*trummvirvel* 

   Den här! allt möjligt roligt idag, stallet och fotogrupp och... XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 februari 2011 21:08

Ett litet snabbisinlägg bara, jag har inte varit hemma så länge från fotogruppen och ska titta på ett tvprogram nu XD Det har varit en händelserik dag i skolan... Saker som blev  stulna och elaka lärare och lärare som inte vet vilket klassrum vi ska vara i... XD Sen har jag alltså varit i stallet en stund, tänkte borsta Speicin men det gick ju inte så bra.... XD Eller på sätt och vis så borstade jag väl men... Jag gick in för att sätta på honom min grimma och för att klappa honom lite. Stryker med handen längs halsen på honom och blir helt full med päls! Jag tänkte bara: ÅHNEJ, HAN FÄLLER!!!! Haha, jag har bävat inför dagen som han ska börja göra det och nu är det alltså dags XD Så hela den tid jag var hos honom(runt en och en halv timme)gick åt till att stå med ryktstenen och ta bort massor av päls XD Det blev typ en hel kanin eller nåt :P Och min ryktsten har redan blivit hälften så stor som innan... Men han blev väldigt fin iaf, och jag ska fortsätta med mitt arbete imorgon :) Sen så åkte jag hem och åt och drog sedan direkt på fotogrupp ;) Och nu sitter jag här :)


Kram

/Caroline 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards