stallivet

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 4 februari 2011 21:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Skötarmöte :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 februari 2011 18:49

Imorgon är det skötarmöte i stallet igen :D Vet inte om vi ska gå igenom något den här gången, men vi ska fixa lite dagar, man får några dagar i veckan och på dom dagarna får man komma och rykta hästen(man MÅSTE inte)för att inte skötarna ska "krocka" med varandra. Men jag borde vl få alla dagar, eftersom att jag är ensam skötare? Eller får jag bara komma vissa dagar för att Speicin ska få lung och ro dom andra? ;) Aja, vi får se XD 


Jag ska ju såklart rykta också, när man ändå är där så gör man ju det såklart ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 februari 2011 18:36

Här är mina nya ridstrumpor XD Antar att ni inte vill se något av det andra jag handlade... ;)

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 4 februari 2011 18:19

Kom just hem från en liten shoppingrunda :) Köpte några tröjor, skor, underkläder(XD) och ett par nya ridstrumpor, dom gamla var så slitna ;) Sen prövade jag en ridväst på glada hästen också :) Jag prövade först en som var sänkt 1000 kr(1495 - 495)men den var så konstig i modellen, det var därför den var sänkt, den passade inte så många i modellen. Men sen prövade jag en racesafe och gissa om jag var fast! Den var jätteskön, men mamma ville inte(mycket förståeligt)betala 2195 kr, så hon sa att vi kollar storleken så ser vi om vi hittar något billigare på nätet ;P Så om vi hittar något på nätet till lämpligt pris så lutar det nog åt att det blir en racesafe :O:O :D:D


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards