stallivet

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 14 februari 2011 21:30

 MAZERATI

 

Fullständiga namn: Mazerati 

Smeknamn: Mazze

Kön: Valack

Ålder: 10

Färg: Brun

Tecken: Bläs

Berätta en sak om hästen: Mazze är ett arabiskt fullblod! Okej, inte så svårt att lista ut om man tittar på bilder, men kom inte på något bättre :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 14 februari 2011 20:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*   Den här! Måndag, orka :/


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 14 februari 2011 20:07

     

Kram

/Caroline

<3

Av Caroline Hedqvist - 14 februari 2011 19:14

   "Lånad"(A)idé från Ida

Glad alla hjärtans dag SPEICIN! :D <3


Kram

/Caroline

:(

Av Caroline Hedqvist - 14 februari 2011 08:26

ÅHNEJ! :(


Någon mer har blivit skötare på min bebis!!!! :( :'(


Någon lite tjej, hoppas att hon inte kommer så ofta! Snälla Speicin, var så elak du bara kan nu så att hon inte vill vara skötare längre! *smider lömska planer tillsammans med Speicin* Nejdå, det ska han inte vara, men jag skulle bli glad om hon slutade XD Fast när jag tänker efter så gör inte en till något :) Bara dom inte blir fler så att det är massa småtjejer som springer runt min bebis och ger honom godis och bara gör alla dom där "roliga" sakerna som att fläta svansen och sånt... :( Och bara drar några tag med en rotborste och tycker att dom har borstat klart..... :/


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards