stallivet

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 9 februari 2011 21:49

Han rykta Speicin idag, även om det inte var så jättenoggrant :D Jag gjorde det "viktigaste" eftersom att det var lite annat vi skulle hinna göra ;) Men jag är glad att jag hann rykta iallafall :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 februari 2011 21:46

Bara jag som tycker att det här ser gott ut? ;D 

   Kan ni gissa vad det är? :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 februari 2011 21:45

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Riiiidning!!!! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 februari 2011 19:58

Idag var bebis pigg :D:D Haha, jag hade alltså Speicin XD Vi var otroligt nog bara 6 STYCKEN!!! Man hade så mycket plats, jätteskönt, mer sånt vill jag ha :D Vi började med att skritta fram så där vanligt, släppte stigbyglarna för att sitta bra i sadeln, och så gjorde vi lite rörelser med armarna, typ rörde dom i en cirkel bakåt ;) Det gick... bra XD Vad ska man säga lixom? Haha :D Sen så fick vi trava runt spåret, och vi gjorde faktiskt INGENTING speciellt, vi travade bara XD Han var så där superduktig och mjuk där, stolt över bebis :D Och sen så*SUCK*skulle vi galoppera från C till A... Bebis var så bra, han galopperade på exakt rätt ställe utan nån slängtrav innnan som det brukar blir när han är så där taggad, han brukar lixom smyga igång utan att man märker det på något konstigt sätt. Men han var jätteduktig och jag är SÅ STOLT över bebis!!! :') Sen så skulle vi göra en övning där vi skulle flytta hästen för skänklarna, vi skrittade på fyrkantsspåret och så skulle vi flytta hästarna in till ett mindre fyrkantsspår med ytterskänkeln, och sen ut igen med innerskänkeln. Det var bromsning, skänkeln, bromsning, skänkeln, bromsning, skänkeln osv... BEBIS VAR SÅ GRYM!!!! :D Han fattade direkt vad jag menade och lyssnade utmärkt på skänkeln och vi fick jättemycket beröm! Dock så var han lite stel när man flyttade för höger skänkel, men när vi gjort det ett par gånger så blev han uppmjukad och då gick det bättre :D Vi gjorde det några gånger i varje varv ;) Jag är såååååå nöjd med lektionen och det gick så bra!!!!! :D


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 9 februari 2011 08:18

   (Klickbar bild)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards