stallivet

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 5 februari 2011 23:01

Imrogon så ska jag upp och blir hämtad av Cissi 5 i 9 på morgonen, vi ska ut till Ängsö, jag ska få träffa hästarna och filma när hon rider och sådär :) Det kanske även blir att åka och pröva ridväst på eftermiddagen och kanske köpa den om den passar :D Sen så ska jag hem och slappa lite bara, förbereda inför en ny skolvecka... :/


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 februari 2011 22:52

   -För vargjakten! Hur kommer det sig att vi i sverige får skjuta 20 vargar?! Det är ju som att vargsläktet skulle samlas en dag och säga "Kom igen nu, så går vi och har ihjäl typ 100 av dom där människorna!". Vargarna kan inte försvara sig på något sätt alls! Och vem av oss är det som har bestämt att det är för många vargar i sverige?! Det behöva väl säkert inte ändå, dom gör det bara för att få känna makt, få känna att dom kan bestämma som dom vill! Och jag hatar dom verkligen för det, jag vill bara ta det där geväret som har och skjuta dom i huvudet, så får dom känna hur det känns!


Hur kan man bara skjuta detta magnifika djur? :(

     

:'(

  


Nu är jag verkligen deppad...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 februari 2011 21:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Skötarmöte ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 februari 2011 19:59

 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 februari 2011 19:53

Idag var det skötarmöte igen :D Det var för alla som redan var skötare och alla som ville blir ;) Dom som vill ha var ju typ småtjejer som tog tusen år på sig att

välja...-.- Blir man inte skötare för att man verkligen vill sköta om en speciell häst? Men annars var det som vanligt, vi gick igenom lite viktiga saker och så :P Och det var ingen mer som blev skötare på Speic, lycka :D:D


Efter mötet så körde jag värsta snabbputsningen av Speicins träns och sen rykt :) Han var supermysig och snäll, även om jag stressade som värsta token(hade bråttom hem)så att han började undra vad jag gjorde så var han cool och tog det lungt :D En supermysig eftermiddag i stallet ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 5 februari 2011 11:59

  

Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards