stallivet

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 21:48

Gjorde en kort film när Speicin och jag hoppar ;) Förstår inte hur man kan vara så missnöjd med en film, men ni får se den ändå XD Avståndet från bommarna stämde nog inte riktigt för bebis, för han hoppade så tidigt varje gång. Men så fort det blev bara hinder och bommarna var borta så hoppade han ju utmärkt :)



Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 21:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Vet varför XD För att ha en dagens smiley ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 19:33

HAHAHAHAHA, det bästa i idol genom TIDERNA!!!! XDXDXD






Kram

/Caroline

...

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 19:30

Jag vet allt - förutom det jag inte vet. 









Det är ju sant.


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 19:20

Imorgon blir det faktiskt shopping, inte många dagar som jag kan säga så XD Jag ska köpa *host*underkläder*host*, en ny pyjamas(myyyysXD jag gillar nya pyjamaser...)ett par lite mer "finskor" om ni förstår vad jag menar, jag har ju bara ett par klumpiga vinterskor så tänkte som man kunde ha lite mer på stan och så ;) Och sen blir det nog en tur till Hööks också...   Jag vet, jag vet, jag har åkt dit rätt mycket dom senaste veckorna... Men jag måste pröva storlek till ridväst eftersom att vi ska beställa på nätet antagligen, det blir billigare då ;) Det var väl det jag ska göra imorgon :) Förutom att gå i skolan då förstås...


Kram
/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 19:12

Lyckans dagar!!! :D

   Tror ni fattar om ni läser här :)


Kram
/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 19:03

   -Till folk som inte berömmer sina hästar! Särskilt i dom stora internationella hopptävlingarna så ser jag sällan folk som överhuvudtaget ger hästen en snabb klapp på halsen, när dom rider så bra så borde dom väl fått lära sig att beröm är så viktigt? Det är bara om det går riktigt bra som hästen kanske får en bråkdels sekund av den uppmärksamhet som den egentligen borde få, går det dåligt så berömmer ryttarna ofta inte alls överhuvudtaget! Jag menar, om dom får beröm typ 10 minuter senare så fattar ju inte hästen vad den gjort bra, berömmet måste ju kommer direkt! 


Själv så är jag väldigt noga med att berömma direkt efter att vi hoppat ett hinder(om det bara är ett hinder)eller efter en hel bana, men även när hästen bara gjort något bra överhuvudtaget.


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 3 februari 2011 18:52

Nu har lilla jag skaffat en bildlänk, ska vi byta? :) Om du lägger in min i din meny på fin blogg, så lägger jag in din, så enkelt är det :D Min är ju inte precis världens snyggaste men den duger :) Så, ska vi byta? :P

  

Bildlänk betyder alltså att om man klickar på bilden så kommer man till den blogg som bildlänken kommer ifrån, förstår ni? :)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards