stallivet

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 19:42

Det blir ett sista inlägg innan jag ska projektarbeta ;) Tänkte att jag skulle ha en sån här liten "Dag 1" "Dag 2" Dag3"osv grej, men jag ska ha 33 dagar och på den tiden presentera alla ridskolehästar lite lätt :D Det blir bara så här typ:


Fullständiga namn: 

Smeknamn:

Kön: 

Ålder:  

Färg: 

Tecken: 

Berätta en sak om hästen:


Sen blir det inte så mycket mer, bara så där enkelt :) Så här hade jag tänkt, först ponnyerna och sen hästarna :)


Dag 1: Speicin(såklart)

Dag 2: Mazerati(är han ponny eller häst? Aja)

Dag 3: Newille

Dag 4: Lilly

Dag 5: Grey

Dag 6: Spectrum

Dag 7: Ted

Dag 8: Polly

Dag 9: Guinness

Dag 10: West

Dag 11: Günther

Dag 12: Drutten

Dag 13: Mona

Dag 14: Trollet

Dag 15: Clover

Dag 16: Kompis

Dag 17: Tiny

Dag 18: Misty(typ privat men har varit/går fortfarande lite på ridskolan så hon får också vara med)

Dag 19: Petite

Dag 20: Inter

Dag 21: Nisse

Dag 22: Alfred

Dag 23: Tiptop

Dag 24: Donna

Dag 25: Mackie

Dag 26: Singel

Dag 27: Karen

Dag 28: Autograf

Dag 29: Spöket

Dag 30: Karamelle

Dag 31: Virpa

Dag 32: Vasserman


Men... det blev ju bara 32... men jag har väl inte glömt någon, hmm... Aja ;) Ni får hjälpa mig att påminna mig om det här, för jag kommer säkert att glömma att lägga in dom :) Börjar imorgon, och kastar in bilder på dom hästar jag har på(vilket inte är så många)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 19:34

Mer projektarbete blir det nu... :(


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 19:04

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Stallfia :D


Kram

/Caroline

:'(

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 18:32

Jag saknar dig... <3


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 17:55

   (Klickbar bild)


http://jchristensen.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment


Jag behöver ju verkligen en ny mössa :D Och den här finns i brun...(A)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 17:28

Tänkte skriva lite om några hästar som verkligen har lärt mig saker. Haha, ni fattar nog när ni läst resten av inlägget ;)


Mona: Har lärt mig att de inte är så farligt att trilla av och att det inte är alls ofta man gör det(självklart så KAN det vara farligt att trilla av).


Clover: Har lärt mig att det är kul att hoppa(jag var lite rädd för att hoppa eftersom att jag haft Mona varenda gång och hon hoppar ju så himla högt).


West: Har lärt mig hur kul det är att rida barbacka. :D


Polly: Har lärt mig att det är kul att hoppa även på pigga hästar.


Speicin: Har lärt mig så mycket att det knappt går att räkna upp. XD Att det är kul att galoppera, att ju högre hinder desto roligare och mycket mer. :)


Lilly: Har lärt mig att det är kul att rida på pigga hästar överhuvudtaget.


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 17:16

Ny grej på bloggen :D Jag gör en outfit av utrustning till häst och ryttare ;) Det blir lite olika om vart man ska ha grejerna, ibland är det transport, tävling, vanligt hemma bara, såna saker :)  Här kommer den första: 

Transport

   
Kram
/Caroline

...

Av Caroline Hedqvist - 12 februari 2011 15:58

  

(klickbar bild)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards