stallivet

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 13 februari 2011 21:50

SPEICIN


Fullständiga namn: Speicin

Smeknamn: (Av mig) Speic, men mest bara Speicin

Kön: Valack

Ålder: 7

Färg: Mörkbrun

Tecken: Bläs

Berätta en sak om hästen: Speicin brukar nafsa en i rumpan när man kratsar hovarna ;)

  

Kram
/Caroline
Av Caroline Hedqvist - 13 februari 2011 20:36


Berättar snabbt om lektionen då jag har skolarbete att göra... :/


Det var dressyr på bebis! :D Vi började med att skritta fram utan stigbyglar. ;) Sen gjorde vi lite tempoväxlingar och sperpentinbågar i både trav och skritt, och det gick super! Mysponny! :D Sen galopperade vi och det gick som vanligt hur himla bra som helst, värsta braiga pownin på att galoppera!!! :D Sen gjorde vi skänkelvikningar :) Jag fick till jättebra nästan varenda gång, och A-L sa att han är lite krånlig i ena varvet på det där för han är så himla stel i sidan lixom, han fixar det inte riktigt och då skjuter han bara fram bogen istället, just för att det är så svårt för honom! Men det gick jättebra, A-L sa att jag fick igång honom otroligt bra på uppvärmningen så det blev ju mycket bättre, han var inte så stel längre! :D Vi avslutade med en lite promenad utomhus ;) Jättenöjd med lilla pownin och med lektionen :D:D:D:D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 13 februari 2011 20:30


Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Stallfia :)


Kram

/Caroline


...

Av Caroline Hedqvist - 13 februari 2011 18:25

   (klickbar bild)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards